نهمین مسابقه «من کتاب می‌خوانم» در شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای

به گزارش لیزنا، اداره کل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به مناسبت فرارسیدن روز قدس مسابقات «من کتاب می‌خوانم 9» را به‌صورت آنلاین و از طریق بخش مسابقات شبکه اجتماعی کتاب محور www.booki.ir در شهریور ماه برگزار می‌کند.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این شبکه و عضویت در آن، نسبت به شرکت در بیش از 10 مسابقه فرهنگی و کتاب‌خوانی این دوره اقدام کنند.

منابع مسابقات کتاب‌خوانی آنلاین در بخش عموم مخاطبان می‌توان به «فلسطین از اشغال تا انتفاضه»، نوشته مجیدصفاتاج، «پیامبر امی»، اثر مرتضی مطهری، «زندگی‌ام برای لبنان»، تألیف سها بشاره، و «مهارت‌های زندگی»، نوشته حسین خنیفر اشاره داشت.

کارشناسان امور فرهنگی و کتابداران نیز از دیگر گروه‌های این مسابقه را تشکیل می‌دهند که دو اثر «خداشناسی»، نوشته محمدحسن قدردان قراملکی و «درآمدی برسیر تفکر معاصر»، اثر محمد مددپور از منابع این گروه اعلام شده است. مسابقات فرهنگی آنلاین «قدس»، «قرآن» و «نهج‌البلاغه» دوره نهم «من کتاب می‌خوانم» نیز در شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای وی‌ژه عموم مخاطبان فعال است.

دانشجویان و طلاب می‌توانند علاوه بر شرکت در مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی آنلاین گروه عموم مخاطبان، در بخش مسابقات مکتوب شهریورماه که به‌صورت چکیده‌نویسی از دو کتاب؛ «امام موسی، سروش وحدت» نوشته عبدالرحیم اباذری و «درباره غرب» اثر رضا داوری اردکانی در حال برگزاری است، شرکت کنند. برگه‌های پست جواب قبول مسابقات مکتوب در کلیه کتابخانه‌های عمومی کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.