نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز برپا شده است

 

به گزارش لیزنا، در نمایشگاه کتاب امسال 100 نمایندگی از کشورهای انگلیس، ترکیه، آذربایجان، هندوستان و کشور های همجوار عربی شرکت کرده اند.

نمایشگاه کتاب امسال از نظر وسعت و حجم کتاب های ارایه شده نسبت به سال های گذشته ارتقای چشمگیری داشته و  یک سالن به تعداد سالن های این نمایشگاه افزوده شده است.

بیش از یکصد هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف علمی،‌ ادبی،‌ تاریخی، فنی و کودکان و همچنین کتب دانشگاهی از انتشارات معتبر دانشگاهی در نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز ارائه شده است.

نمایشگاه کتاب تبریز پس از تهران مهمترین و بزرگترین نمایشگاه کتاب ایران است و با توجه به شروع فصل تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و به تناسب نیازهای ایجاد شده در آغاز مهر این نمایشگاه بستر مناسبی برای پاسخگویی به نیازهای این قشر از جامعه محسوب می شود.

در این نمایشگاه کتاب ها با 40 درصد تخفیف به خریداران ارایه می شود، که 20 درصد از تخفیفات از طریق ناشران و 20 درصد نیز از طریق بن اعمال شده است.

از خدمات جنبی نمایشگاه می توان به خدمات پستی، حمل بار برای ارسال کتاب به خریداران، غرفه پاسخگویی به شبهات دینی و ختم قرآن و همچنین همکاری اتوبوسرانی برای تردد راحت تر به محل نمایشگاه اشاره کرد.

نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از ششم مهرماه گشایش یافته است و تا دوازدهم مهر ماه از ساعت 10 صبح تا 20 ادامه خواهد یافت.

گزارش: نسیم باقری حامد