نشست سالانه شاخه‌های اطلاع‌رسانی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره روابط عمومی و همکاری های علمی بين المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، نشست سالانه شاخه های اطلاع رسانی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در روز چهارشنبه مورخ 7 دي ماه 1390 در سالن کنفرانس اين مرکز در شیراز برگزار شد.

در اين نشست که معاونان پژوهشی، مديران و روسای کتابخانه های مراکز اطلاع رسانی دانشگاه های اروميه، هرمزگان، گيلان، سهند تبريز، ياسوج، همدان و شهرداری اصفهان حضور داشتند؛ فعاليت های انجام شده در شاخه های مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در سال 1390  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدا دکتر حمید عليزاده و دکتر علی گزنی معاونان پژوهشی مرکز مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به توصيف فعاليت های صورت گرفته در اين دو سازمان پرداخته و اهميت و ضرورت امضای تفاهم نامه های علمی، پژوهشی و فناوری بين دانشگاه ها و مرکز منطقه ای و پايگاه استنادی در انتشار يکپارچه کليه نشريات رتبه دار دانشگاه های کشور توسط اين دو مرکز را مورد بحث و مذاکره قرار دادند.

در ادامه دکتر محمدرضا قانع، مدير آموزش و همايش های ISC به اهميت آموزش مديران در جهت برگزاری هرچه بهتر همايش ها اشاره کرد و آمادگی مرکز و پايگاه را برای برگزاری کليه همايش ها و کارگاه های آموزشی اعلام نمود.

در پايان معاونان، روسای کتابخانه ها و مسئولين شاخه های حاضر در جلسه، ضمن تشکر از امکاناتی که مرکز و پايگاه در اختيار دانشگاه ها گذاشته اند، نقطه نظرات خود را در خصوص مباحث ارائه شده بيان نمودند.