فراخوان مقاله با موضوع سیستم های یادگیری جهانی

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، کنگره سالانه جهانی کتابداری و اطلاع رسانی ایفلا (WLIC) فرصت ارائه مدل های ابتکاری ، مطالعات موردی و پژوهش در مورد مدیریت دانش را  در این نشست فراهم می کند.

بدین منظور نمایندگان و سخنرانانی از تمام نقاط جهان برای بحث در مورد توسعه های جدید و عملکرد موفق گرد هم می آیند. شعار کنفرانس برای همایش 2010 در گوتنبرگ سوئد دسترسی آزاد به دانش -- ترویج  توسعه پایدار است. این موضوع دو کارکرد اصلی مدیریت دانش را مشخص می کند: فراهم کردن دسترسی به دانش برای همه اعضا ی سازمان یا شرکت ، و همچنین حفاظت از دانش به منظور تضمین پایداری آن. از دیدگاه بخش CPDWL   دو کارکرد اصلی این بخش یعنی شناسایی زیرساخت های جهانی برای یادگیری و به اشتراک گذاری دانش قانع کننده است.

بخش همکاری های ایفلا از متخصصان حرفه ای اطلاعات برای ارسال پیشنهاد مقالات در یک جلسه 3 ساعته در کنگره سالانه جهانی کتابداری و اطلاع رسانی ایفلا، گوتنبرگ ، 10-15 آگوست 2010 دعوت به عمل آورده است.

 تاریخ های مهم:

چکیده مقالات به زبان انگلیسی در 500 کلمه را به سیلویا پیگات spiggott@sympatico.ca  و  جین دیسارت jane@dysartjones.com  تا 15 می 2010 (25 اردیبهشت) ارسال کنید.

چکیده ها باید شامل تاریخچه مختصری از زندگی نویسنده، وابستگی حرفه ای، مختصری از فعالیت های حرفه ای و یک عکس دیجیتالی باشند.

مقالات نباید قبلا در جایی منتشر شده باشند.

اعلام نتایج مقالات پذیرفته شده در تاریخ 7 ژوئن 2010  (7 خرداد) خواهد بود