بیانیه انجمن کتابداری درخصوص برگزاری همایش چهره های ماندگار

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، طی مراسمی در شامگاه پنج شنبه مورخ 27 آبان 1389، در هشتمین دوسالانه چهره های ماندگار از دکتر جعفر مهراد، رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به عنوان چهره ماندگار حوزه کتابداری و اطلاع رسانی کشور تجلیل شد.

در همین راستا، روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، به مناسبت برگزاری همایش چهره های ماندگار بیانیه ای را منتشر نموده است.

در این بیانیه، انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، ضمن تشکر از برگزارکنندگان مراسم چهره های ماندگار و ارج نهادن به شخصیت دکتر جعفر مهراد، استاد برجسته حوزه کتابداری و اطلاع رسانی کشور، خواستار توجه بیشتر به حرفه مندان و دانشورزان کتابداری و اطلاع رسانی در جامعه شده است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بنام خداوند پرداد و مهر     خداوند گردون خدای سپهر

چهره های ماندگار برزیگران بی ادعایی هستند که عمری را در راه بهسازی و آماده سازی جامعه برای کشت و داشت و برداشت محیطی سرشار از دانایی و توانایی آحاد جامعه صرف نموده اند. در این راه از هیچ کوششی با وجود همه خارهای مغیلانی که در مسیرشان بدون شک قرار داشته است خودداری نکرده اند و گام های استوار خود را با توکل به خدای متعال و اعتقاد راستین به راهی که انتخاب کرده اند برداشته و به لطف حق رستگار خواهند بود.

اکنون که جامعه کتابداری و اطلاع رسانی ایران برای نخستین بار شاهد قدردانی از یکی از ده ها چهره ماندگار خود در این همایش است، ضمن تشکر از برگزارکنندگان مراسم و ارج نهادن به شخصیت استاد برجسته حوزه کتابداری و اطلاع رسانی آقای دکتر جعفر مهراد، توجه و تدبیر بیشتر به حرفه مندان و دانشورزان کتابداری و اطلاع رسانی به عنوان حافظان و اشاعه دهندگان دانش در جامعه را انتظار دارد.

باشد که در پرتو این توجه شاهد رونق روز به روز کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی کشور در انواع گوناگون آنها- اعم از عمومی و دانشگاهی – باشیم. انشاء الله.

روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران

آبان ماه 1389