نمایشگاه کتاب از فجر تا میلاد برگزار می شود

به گزارش لیزنا به نقل از مهر، مؤسسه انتشارات امیرکبیر این نمایشگاه  را با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی (منا) و حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌کند. این نمایشگاه که به مناسبت دهه فجر ترتیب داده شده است، تا میلاد پیامبر اکرم(ص) ادامه خواهد یافت.

در این نمایشگاه که با حضور ۱۶ مؤسسه انتشاراتی برگزار می‌شود، علاوه بر مؤسسه انتشارات امیرکبیر، ناشرانی چون سوره مهر، الهدی، بوستان کتاب قم، سروش، نشر شهر، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و… حضور خواهند داشت.مراجعه‌کنندگان می‌توانند از تخفیف 30 درصدی خرید کتاب در این نمایشگاه بهره ببرند.

آغاز به‌کاراین نمایشگاه شنبه ۱۶ بهمن ماه خواهد بود و تا روز یکشنبه اول اسفند ماه در فروشگاه و نمایشگاه مرکزی مؤسسه انتشارات امیرکبیر ادامه خواهد داشت. به مناسبت سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز در روز پایانی نمایشگاه به قید قرعه، به ۳۲ نفر از افرادی که از این نمایشگاه خرید کرده‌اند، ۳۲ رایانه همراه اهداء می‌شود.

 

نمایشگاه و فروشگاه مرکزی مؤسسه انتشارت امیرکبیر در خیابان انقلاب، بین خیابان اردیبهشت و ۱۲ فروردین، ساختمان کتاب‌‌های جیبی واقع شده است.