کد خبر: 45975
تاریخ انتشار: شنبه, 11 تیر 1401 - 11:55

داخلی

»

کارگاه

برگزاری کارگاه آموزش معادلات ساختاری با نرم‌افزار AMOS

منبع : لیزنا
کارگاه‌ «آموزش معادلات ساختاری با نرم‌افزارAMOS » به صورت مجازی برگزار می شود.
برگزاری کارگاه آموزش معادلات ساختاری با نرم‌افزار AMOS

به گزارش لیزنا،‌ انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در فصل تابستان سومین دوره سلسله کارگاه‌های آنلاین دوره‌های آموزشی فشرده کار با نرم افزارهای آماری را با عنوان آموزش معادلات ساختاری با نرم‌افزار AMOS   و با تدریس دکتر محمد زره‌ساز، عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی و مدرس آمار در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پنج‌شنبه‌ها در تاریخ ۳۰ تیرماه، ۶، ۱۳، ۲۰، ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۱؛ از ساعت ۱۵ تا 17 برگزار خواهد کرد.

سرفصل دوره‌ به شرح زیر است:

*انواع مدل‌ها در مدل‌سازی معادلات ساختاری (همبستگی، رگرسیون خطی ساده، رگرسیون چندگانه، تحلیل مسیر، رگرسیون چندمتغیره، مدل‌سازی معادلات ساختاری)؛

* نحوه برازش مدل‌های معادلات ساختاری؛

* نحوه تعیین نرمالیته و اصلاح مدل‌ها.

هزینه ثبت نام:

  • اعضای انجمن (اعضای هیات‌علمی): ۲۰۰ هزار تومان
  • اعضای انجمن (دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دکتری): ۱۵۰ هزار تومان
  • اعضای انجمن (دانشجو و فارغ‌التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد): ۱۰۰ هزار تومان
  • غیراعضا و سایر رشته‌ها: ۲۵۰ هزار تومان
  • ثبت‌نام سازمانی (برای دو نفر): ۳۰۰ هزار تومان

 نرم‌افزار AMOS یکی از نرم‌افزارهای بسیار مناسب و کاربردی برای تحلیل داده‌های پایان‌نامه‌های حوزه علوم انسانی است. نرم‌افزار AMOS برای محاسبات تحلیل عامل و مدل معادلات ساختاری استفاده می‌شود. برونداد نرم‌افزار به صورت گرافیکی بوده و درک مطلب را تسهیل می‌کند.

برای شرکت در این دوره، آشنایی با نرم‌افزار SPSS الزامی است. گواهی شرکت در دوره برای شرکت‌کنندگان از طرف انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران صادر خواهد شد.

برای ثبت‌نام و دریافت کد تخفیف (ویژه اعضای انجمن) می‌توانید نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه ۰۹۱۲۲۱۸۳۶۲۸ (خانم حیدری مسئول دفتر انجمن) ارسال کنید.

لازم به ذکر است افراد متقاضی برای شرکت در دوره می‌توانند از امکان پرداخت هزینه در دو مرحله استفاده کنند، در صورت تقاضای این مورد، به (خانم حیدری مسئول دفتر انجمن) از طریق پیامک اطلاع دهید.

 

برچسب ها :