کد خبر: 18651
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 بهمن 1393 - 15:00

داخلی

»

اخبار کتاب

اجرای طرح «کتاب تئاتر» توسط کانون

کتاب های داستانی کانون در قالب تئاترهای سیار و اجراهای متحرک (پرتابل) مانند تریلی نمایش، به صورت نمایش نامه تنظیم می شود.
اجرای طرح «کتاب تئاتر» توسط کانون

 

به گزارش لیزنا، هم زمان با برگزاری هفدهمین جشنواره ی کتاب کودک و نوجوان، اولین "کتاب تئاتر" با نام «ماهی رنگین کمان» بر اساس کتاب «ماهی رنگین کمان» و «غار هیولاهای دریا» نوشته ی مارکوس فیستر به نمایش نامه تبدیل شده که با کارگردانی احمد تیموری در سالن آسمان مرکز آفرینش های فرهنگی هنری خیابان تهران به روی صحنه رفته است.


این نمایش که بین روزهای 18 تا 24 بهمن همه روزه در دو نوبت صبح و عصر اجرا می شود، به عنوان آغازگر این طرح، روشی را پیش روی مدیران گذاشته که از این پس، بر همین اساس، دیگر قصه های مناسب انتشارات را نیز برای اجراهای متحرک (پرتابل) و اجراهای سیار ماشینی، آماده کنند.


هدف از تولید این گونه تئاترها، معرفی بهتر فعالیت کتاب و کتاب خوانی با استفاده از هنر تئاتر به مخاطبان عنوان شده است.


مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی، در نظر دارد در سال 94 ده عنوان «کتاب تئاتر» از مجموعه ی کتاب های منتشرشده در انتشارات کانون را برای اجراهای متحرک آماده و تولید کند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: