کد خبر: 18653
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 بهمن 1393 - 15:10

داخلی

»

اخبار کتاب

تعویض کتاب‌های قدیمی کودکان با چاپ جدید

کودکان می‌توانند کتاب‌های کهنه ویرایش قدیم انتشارات طلایی را به غرفه‌ی این ناشر تحویل داده و ویرایش جدید آن‌ها را با 40 درصد تخفیف دریافت کنند.
تعویض کتاب‌های قدیمی کودکان با چاپ جدید

 

کاظم طلایی، مدیر انتشارات طلایی در حاشیه‌ی برگزاری هفدهمین جشنواره‌ و نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان گفت: بچه‌ها باید به سمت کتاب‌های فیزیکی بروند، چراکه کتاب‌های فیزیکی دارای ویژگی‌های خاصی هستند و آسیب‌های کتاب‌های مجازی را ندارند.


این تصویرگر و ناشر که در نمایشگاه تخصصی یک‌هفته‌ای کتاب کودک و نوجوان حضور دارد،  با بیان این‌که امسال 5 عنوان کتاب جدید در نمایشگاه عرضه کرده افزود: کتاب «عصر طلایی دایناسورها»، کتاب «پرنده‌های آهنین»، کتاب «فرهنگ ورزش»، مجموعه «قصه‌های خدا" و مجموعه 10 جلدی «چه مهربان است خدا» از جمله کتاب‌هایی است که در نمایشگاه عرضه شده است. 


نمایشگاه تخصصی کتاب، در حاشیه‌ی هفدهمین جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان به مدت یک‌هفته از شنبه تا جمعه‌ همین هفته در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون خیابان حجاب درحال برگزاری است که نشر طلایی به همراه 46 ناشر دیگر در آن حضور دارند. کتاب «تاریخ ایران» برای مخاطبان نوجوان نیز دیگر اثری است که طلایی در این نمایشگاه ارایه کرده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: