کد خبر: 18667
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 بهمن 1393 - 13:56

داخلی

»

اخبار کتاب

آغاز به کار نمایشگاه کتاب زاهدان

شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان با عرضه بیش از ۴۶ هزار عنوان کتاب از روز ۲۳ بهمن ماه با حضور ناشرانی از سراسر کشور در زاهدان افتتاح می‌شود.
آغاز به کار نمایشگاه کتاب زاهدان

 

به گزارش لیزنا، دراین نمایشگاه که دویست و هفتاد و نهمین نمایشگاه کتاب استانی است، ۴۶۵ ناشر از سراسر کشور در۲۵۰  غرفه آخرین آثار انتشاریافته خود را از تاریخ ۲۳ تا ۲۹ بهمن ماه عرضه می‌کنند.

 

در شانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب زاهدان ۳۰ ناشر از استان سیستان و بلوچستان به صورت مستقیم شرکت کرده‌اند. برای این نمایشگاه مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته شده که از طریق بانک مستقر در نمایشگاه با ارائه کارت ملی و جدول تخصیص یافته در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

 

بر اساس این گزارش استان سیستان و بلوچستان با ۱۵دوره برگزاری نمایشگاه کتاب، رتبه نخست را به لحاظ تعداد نمایشگاه‌های برگزار شده درمیان استان‌های سراسر کشود دارد.

 

کارگاه ادبیات کودک و نوجوان با حضور مصطفی رحماندوست، نگرشی بر سیره اخلاقی پیامبر اکرم (ص)، بررسی دلایل هراس از اسلام در اروپا، حقوق بشر در سیره پیامبر اعظم (ص)، بررسی  اهداف و پیامدهای اهانت غربی‌ها و صهیونیست‌ها به مقدسات اسلامی، کارگاه تصویرسازی انقلاب، شب شعر انقلاب، بررسی هنر بومی و محلی استان، کارگاه داستان نویسی، برگزاری مسابقات نقاشی و کتابخوانی کودکان و نوجوانان و ایستگاه سرگرمی و نقاشی کودکان از جمله برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.

 

شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ ۲۳ تا ۲۹ بهمن ماه به مدت هفت روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: