کد خبر: 18668
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 بهمن 1393 - 14:00

داخلی

»

اخبار کتاب

تخفیف مالیاتی برای برگزیدگان جشنواره چاپ

بیژن بهادری گفت: جوایز مسابقات آثار چاپی باید تغییر کند زیرا انگیزه لازم را به واحدهای بزرگ چاپی نمی‌دهد تا در مسابقات شرکت کنند.
تخفیف مالیاتی برای برگزیدگان جشنواره چاپ

 

به گزارش لیزنا، بیژن بهادری، عضو هیات مدیره اتحادیه لیتوگرافان تهران درباره برگزاری مسابقات آثار چاپی اظهار کرد: برگزاری مراسم‌های مختلفی مانند مسابقات آثار چاپی از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند باعث رشد و پیشرفت یک صنعت شود زیرا هر واحد صنعتی برای اثبات برتری خود تلاش می‌کند.

 

وی ادامه داد:مسابقات آثار چاپی در سال‌های گذشته جایگاه خود را در بین اهالی صنف پیدا کرده اما احساس می کنم افراد زیادی از زمان برگزاری مسابقات اطلاع پیدا نمی‌کنند به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم که با ارسال نامه‌های جداگانه از هر واحد چاپی برای حضور درمسابقات دعوت کنیم.

 

بهادری با اشاره به خصوصی شدن این مسابقات بیان داشت: یکی از موضوعاتی که چندین سال است مطرح است بحث برگزاری این مسابقات به وسیله تشکل‌های صنفی است زیرا اتحادیه‌ها بهتر از هر نهادی صنف خود را می‌شناسند و در صورت برگزاری این مسابقات از سوی اتحادیه‌ها شاهد حضور افراد بیشتری خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: بحث حضور واحدهای بزرگ چاپی، یکی از موضوعاتی که می‌تواند به اعتبار مسابقات بیافزاید زیرا اگر شرایط کمی تغییر کند می‌توانیم شاهد حضور این چاپخانه‌‌های بزرگ در مسابقات باشیم.

 

این عضو هیات مدیره اتحادیه لیتوگرافان تهران در تشریح راهکارهای افزایش شرکت‌کنندگان مسابقات آثار چاپی گفت: یکی از عواملی که باعث افزایش حضور شرکت کنندگان می‌شود موضوع جوایز مسابقات است زیرا انگیزه ایجاد می‌کند به همین دلیل جوایز باید در شان اهالی  صنعت باشد، اتفاقی که در کشور‌های بزرگ رخ می‌دهد و با اهدای جوایز جذاب اعضای صنف را مجاب می‌کنند که در مسابقات شرکت کنند.

 

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: به طور مثال برگزارکنندگان می‌توانند به برگزیدگان تخفیف مالیاتی بدهند تا انگیزه کافی برای ادامه کار در آن‌ها ایجاد شود. آن زمان است که همه در مسابقه شرکت خواهند کرد و فضای مسابقات بسیار جذاب‌تر خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: