کد خبر: 18741
تاریخ انتشار: شنبه, 25 بهمن 1393 - 21:13

داخلی

»

اخبار کتاب

وضعیت بد نشر آثار کمیک‌استریپ

میثم برزا گفت وضعیت بد نشر آثار کمیک‌استریپ، او را به فعالیت در حوزه تولید انیمیشن کشانده است.
وضعیت بد نشر آثار کمیک‌استریپ

 

به گزارش لیزنا، این کمیک‌استریپ‌کار گفت: سرمایه‌گذاری در بخش کمیک‌استریپ به دلیل هزینه‌بر بودن آن بسیار محدود شده است، اگرچه برخی از موسسات انتشاراتی دولتی کمابیش در این زمینه فعال‌اند.

 

او با اشاره به جلسه اخیری که در زمینه تولید آثار کمیک‌استریپ با حضور تعدادی از هنرمندان این عرصه در انتشارات علمی فرهنگی برگزار شده است، گفت: در بخش دولتی همچنان موضوع تولید آثار کمیک‌استریپ مطرح است کما این‌که در نشر خامنه‌ای در زمینه تولید آثاری با موضوع زندگی‌نامه برخی از بزرگان همچون نواب صفوی فعالیت می‌شود ولی اغلب ناشران خصوصی به علت هزینه‌بر بودن تولید و نشر آثار کمیک‌استریپ وارد این عرصه نمی‌شوند.

 

میثم برزا این روزها در زمینه تولید انیمیشنی با عنوان «آنتراکت» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان فعال است که درباره آن گفت: این انیمیشن جزو معدود انیمیشن‌های سه‌بعدی است که در ایران اجرا می‌شود و موضوع آن به یکی از جنگ‌های متأخر غزه برمی‌گردد. مخاطب این اثر پنج‌دقیقه‌یی عامه مردم هستند.

 

برزا پیش‌تر پس از مشارکت در تولید زندگی‌نامه‌ شهید برونسی در قالب اثری «پی‌نما» (کمیک‌استریپ) و اثری با موضوع «داستان آتش‌سوزی سینما رکس» همکاری داشته است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: