کتاب‌گردی با گوزن زرد در تهران و بندرعباس

 

به گزارش لیزنا، داورهای این جایزه در تهران، روز پنج‌شنبه ۲۸ آبان ماه، به کتاب‌گردی می‌روند و از پدرها و مادرهای تهرانی دعوت کرده‌اند تا با فرزندانشان به آن‌ها بپیوندند.

 

علاوه‌بر کتاب‌گردی و خرید کتاب‌، قصه‌گویی با حضور یک نویسنده‌ی کودک و آشنایی با گونه‌ی در معرض خطر انقراضِ گوزن زرد ایرانی از برنامه‌های گروه داوری این جایزه در روز کتاب‌گردی است.

 

علاقه‌مندان برای کتاب‌گردی با گوزن زرد و آشنایی با این جایزه‌ی ادبی می‌توانند از ساعت پنج بعدازظهر به فروش‌گاه شهرکتاب هفت‌چنار (تهران. بزرگ‌راه نواب. میدان بریانک. روبه‌روی پارک هفت‌چنار) مراجعه کنند.

 

همچنین در بندرعباس گروه داوری جایزه‌ی ادبی گوزن زرد در پی فراخوان احمد مسجد جامعی برای رفتن به کتاب‌فروشی‌ها، به فروش‌گاه کتاب افق کودک می‌رود.

 

داورهای این جایزه در بندرعباس، روز پنج‌شنبه ۲۸ آبان ماه، به کتاب‌گردی می‌روند و از پدرها و مادرها دعوت کرده‌اند تا با فرزندانشان به آن‌ها بپیوندند.

 

علاقه‌مندان برای کتاب‌گردی با گوزن زرد و آشنایی با این جایزه‌ی ادبی می‌توانند از ساعت پنج بعدازظهر به فروش‌گاه کتاب افق کودک (بندرعباس. ابتدای پارک ساحلی ولایت. پارک ترافیک) مراجعه کنند.

 

گوزن زرد یک جایزه‌ی ادبی غیردولتی و متعلق به همه‌ی خانواده‌های ایرانی است. این جایزه، گروه داوری منحصربه‌فردی دارد؛ پدرها و مادرها و بچه‌ها. خانواده‌های داوطلب در سرتاسر ایران برای مطالعه و ارزیابی کتاب‌ها ثبت‌نام کرده و در روند انتخاب بهترین کتابِ سال در حوزه‌ی کودک و نوجوان مشارکت می‌کنند.

 

علاقه‌مندان برای داوری افتخاری در دومین دوره‌ی جایزه‌ی ادبی گوزن زرد می‌توانند یک ایمیل خالی به پست الکترونیکی gavaznzard@gmail.com  بفرستند و برای کسب اطلاعات بیش‌تر به وب‌سایت این جایزه به نشانی http://gavaznzard.ir مراجعه کنند.