خبر خوش برای طرفداران هری پاتر
سری جدید هری پاتر 10 مرداد منتشر می شود

  به گزارش لیزنا، نخستین کتاب از مجموعه هری پاتر در سال 1997 توسط جی کی رولینگ به چاپ رسیده  و آخرین نسخه آن نیز در سال 2007 در سطح جهانی عرضه شده است.

همزمان با چاپ کتاب ها فیلم های سینمایی موفقی نیز برگرفته از کتاب ها ساخته شد و هنرپیشه های پرطرفداری را به دنیای سینما معرفی کرد.

حال خبرها حاکی از این است که کتاب جدید به نام «هیولاهای خیالی و زیستگاه‌های آنها» از هفته آینده در کتابفروشی هایی اختصاصی در ادینبرگ و لندن به فروش خواهد رسید.

تدابیر امنیتی خاصی برای جلوگیری از فروش احتمالی و خارج از برنامه کتاب توسط کتابفروش ها از سوی ناشر کتاب اتخاذ شده و پیشبینی می شود استقبال جهانی پرشوری از این کتاب صورت گیرد و این رمان ، هم بصورت کتابهای سنتی و چاپی و هم بصورت کتاب الکترونیکی منتشر خواهد شد.

وقایع داستان به صورت مسکوت از سوی ناشر قرار دارد اما به طور خلاصه به 19 سال پس از وقایع  آخرین نسخه از کتاب پرداخته و در آن مشکلات هری پاتر با فرزند خود آلبوس را مورد توجه قرار می دهد. در این داستان مخلوقات و شخصیت های جدید نیز جای خواهند داشت که در کنار شخصیت های محبوب طرفداران مجموعه هری پاتر ظاهر می شوند .

نوشتن این کتاب پس از اجرای چند تئاتر زنده داستان هری پاتر در لندن توسط نویسنده انجام شده است و کارشناسان، اصرار ناشران کتاب های تخیلی و طرفداران داستان های هری پاتر را عامل نوشتن کتاب جدید عنوان کرده اند.

 

 گفتنی است؛ آخرین فیلم هری پاتر با عنوان "هری پاتر و یادگاران مرگ " چهارمین فیلم پرفروش تاریخ شد. برادران وانر از فروش این مجموعه بیش از 7.7 میلیارد دلار در سراسر جهان دریافت کردند.