از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان صورت می‌گیرد
تجهیز کتابخانه‌های مناطق کم برخوردار در هفته کتاب

 به گزارش لیزنا،به مناسبت بیست و چهارمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در آبان ماه سال 1395 انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان قصد دارد با مدد و همکاری ناشران  حوزه کتاب کودک و نوجوان جهت ترویج و تبلیغ فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای سومین بار کتابخانه­ های مناطق کم برخوردار روستایی و شهری را تجهیز نماید.

همچنین این انجمن به مناسبت هفته کتاب، نمایشگاهی از جوایز و کتاب های برگزیده ناشران عضو که طی سالهای 1380 تا 1394 از جشنواره های گوناگون کتاب کودک و نوجوان دریافت کرده اند را در مکان انجمن برگزار می کند.

ناشرانی که مایل به همکاری و اهدای کتاب هستند و نیز ناشران عضو می توانند برای هماهنگی ارسال کتاب های منتخب جشنواره های ملی و بین المللی خود، به همراه سندهای مربوطه و نیز برای دریافت اطلاعات بیشتر در روزهای شنبه تا چهارشنبه 1/8/1395 تا 5/8/1395 با تلفن های 37-88918836،  مهدی حاجی شیزری تماس حاصل نمایند.

 انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان با یاری ناشران در دو سال گذشته به کتابخانه­ های مناطق کم برخوردار روستایی توسط نهاد کتابخانه­ های عمومی کشور بیش از 324 هزار جلد کتاب اهدا نمود که از طریق وبگاه www.iranpl.ir و یا www.samanpl.ir  هر کتاب قابل ردیابی و مشاهده است.

لازم به ذکر است که نمونه کتاب ها پس از نمایش به ناشران بازگردانده خواهد شد.