نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد خبری نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی، همه آثار راه‌‏یافته به این نمایشگاه، کتاب‏های اورژینال(اصیل) هستند که از سال 2013 به بعد منتشر شده‌‏اند و هیچ‏گونه کتاب افست یا منتشرشده بدون اخذ مجوز از ناشر اصلی در آن عرضه نمی‌شود.

این آثار همگی به زبان‌های خارجی از جمله انگلیسی، عربی، آلمانی و فرانسه هستند و با تخفیفی حداقل 10 درصدی تا 70 درصدی عرضه می‌شوند.

ثابت بودن قیمت کتاب‌های مشترکی که توسط چند شرکت در نمایشگاه عرضه شده‌اند و نیز فراهم بودن استفاده از دستگاه‌های کارتخوان و بن‏کارت از ویژگی‌های این نمایشگاه است.

ثبت نام در این نمایشگاه به پایان رسیده و اطلاعات کتابهای شرکتکنندگان، در سایت نمایشگاه بارگذاری شده است.

چهاردهمین نمایشگاه بین‏المللی کتب کاربردی و دانشگاهی از ساعات 10 تا 18  در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برپا خواهد بود. 

پیش از این قرار بود این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۸ آبان ماه  در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا شود، اما با تغییراتی در زمان و مکان برگزاری آن، همچون دوره پیشین در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان این رویداد فرهنگی را برگزار می‌کند که بعد از نمایشگاه کتاب تهران، به عنوان بزرگ‏ترین نمایشگاه بینالمللی کتاب در ایران شناخته می‌‏شود.