همایش ملی و دانشگاهی «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه امام رضا این همایش همزمان با بزرگترین رویداد فرهنگی و سال هویت معنوی مشهد و اعلام آن به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام دنبال خواهد شد.

 از همه استادان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران حوزه ادبیات کودک و نوجوان با حوزه‌های وابسته به آن دعوت می‌شود در این رویداد علمی شرکت کرده و به هم اندیشی درباره موضوعات و مسائل مربوط به ادبیات کودک و جهان با محوریت ادبیات کودک و معنویت بپردازند.

 «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛ دین»، «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛ عرفان»، «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛فلسفه»، «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛ روانشناسی و جامعه‌شناسی»، «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛فرهنگ عامه و اسطوره‌شناسی»، «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛رسانه»، «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛ نظریه و نقد ادبی»، «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛ جهانی شدن و ترویج و حفظ صلح» و «ادبیات کودک و نوجوان و معنویت؛ محیط‌زیست» برخی از محورها و موضوعات ششمین همایش ملی و دانشگاهی ادبیات کودک و نوجوان است.

علا‌قمندان برای شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه همایش در مشهد به آدرس میدان فلسطین، دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، پردیس رضوان و یا به نشانی الکترونیکی جشنواره ارسال نمایند.

همچنین به دبیرخانه جشنواره پژوهش در شیراز به نشانی پردیس ارم، ساختمان‌های جهان‌پارس، مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز، دبیرخانه جشنواره پایان‌نامه‌های برتر و یا به این آدرس الکترونیکی ارسال کنند.

آخرین زمان ارسال چکیده مقالات 10بهمن‌‍ماه و اصل مقالات 28 اسفندماه سال جاری است که اعلام نظر نهایی هیات علمی همایش نیز در تاریخ 20 فروردین‌ماه سال آینده انجام خواهد شد.