معاون وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی
تلاش می‌کنیم تا عدالت در حوزه‌های مختلف هنری و استانی رعایت شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، سیدهادی حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران اظهار داشت: امام راحل با پایداری، مقاومت و ایستادگی مردم را با خود همراه کرد و توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

 وی با بیان این که معتقدیم اگر سخنان مکتوب نشود عظمت موضوعات ناشناخته باقی می‌ماند افزود: خداوند هم  ارسال رسل را با کتاب‌های آسمانی انجام داد.

حسینی اخلاق را یکی از ارکان های توسعه در جامعه دانست و گفت: متاسفانه این امر تا اندازه‌ای در جامعه مغفول مانده است.

وی ابراز داشت: حوزه تربیت، کودک و نوجوان باید در مازندران به شکل قوی تری شکل گیرد که البته باید نحوه توزیع و نشر کتاب نیز مورد بازنگری قرار گیرد.

حسینی با بیان این که باید در حوزه کتاب، اقتصاد را فعال کنیم گفت: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همدلی، همکاری و پرهیز از چالش های بی‌فایده است.

وی ادامه داد: جهش در حوزه فرهنگ ‌نیازمند همکاری  و همدلی است چرا که در این حوزه خطر تهاجم جدی است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تضارب آرا و اختلاف سلیقه را در راستای بهبود وضعیت فرهنگی موثر دانست و گفت: تلاش می کنیم تا عدالت در حوزه‌های مختلف هنری و استانی رعایت شود.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان مازندران به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از 16 تا 21 بهمن ماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه از ساعت 13 تا 19 در کیلومتر 3 جاده ساری- قائمشهر ، مجتمع نیاوران  پذیرای علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.