در راستای همکاری با مراکز علمی و پژوهشگران:
انعقاد تفاهم نامه بین پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی و پژوهشکده مهدویت و موعود گرایی

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی، تقی واردی مدیر گروه نمایه سازی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی گفت: ایجاد و گسترش همکاری میان مؤسسات و نهادهای دینی، علمی، فرهنگی و اطلاع رسانی و استفاده متقابل از تجارب، تخصص ها، امکانات، دانش و محتوای ارزشی تولید شده در هر یک، زمینه ساز فعال سازی بهینه قابلیت‌های موجود و جلوگیری از موازی کاری و ایجاد همسویی و همگرایی مطلوب در نیل به اهداف عالیه فرهنگی خواهد بود.

تقی واردی در ادامه اظهار داشت: در راستای چنین اهدافی، تفاهم نامه ای بین پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی و پژوهشکده مهدویت و موعود گرایی منعقد گردیده است. این تفاهم نامه به منظورایجاد ارتباط و گسترش تعاملات فنی و تبادل متون دیجیتالی، با رویکرد سازماندهی و مدیریت محتوایی اطلاعات مربوط به حضرت مهدی(عج) و ایجاد بانک اطلاعات موضوعی معارف مهدوی(عج) میان دو پژوهشکده فوق الذکر تنظیم گردیده است.

وی در ادامه گفت: پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی متعهد شده علاوه بر مشاوره های پژهشی، در زمینه استاندارد سازی ابزارهای مدیریت اطلاعات (مانند اصطلاحنامه و نمایه سازی) و انتقال تجربیات پژوهشگران این پژوهشکده همکاری نماید.

پژوهشکده مهدویت و موعودگرایی نیز متعهد شد، منابع اطلاعاتی دیجیتالی خود را برای استفاده در کتابخانه دیجیتالی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی، در اختیار این پژوهشکده قرار دهد.

همچنین، رسمیت این تفاهم نامه از بهمن ماه 1395 به مدت پنج سال است. در صورت نیاز، قابل تمدید خواهد بود.