حواله‌های خرید کتاب از ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب تهران صادر شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای حواله‌های خرید کتاب از ناشران خصوصی شرکت‌کننده در سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران را اعلام کرد. در متن این اطلاعیه آمده است:

«به اطلاع کلیه ناشران داخلی خصوصی شرکت‌کننده در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که نام انتشارات‌شان در  فهرست زيرآمده است می‌رساند از تاریخ يكشنبه 7 خرداد تا پایان روز چهارشنبه  17خرداد از ساعت 9 تا 14، جهت دریافت حواله خرید نمایشگاهی کتاب‌های‌شان به دبیرخانه هیأت انتخاب و خرید کتاب (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساختمان مرکزی، طبقه سوم، اتاق 344) مراجعه فرمایند. در این‌باره، توجه به نکات زیر ضروری است:

1-ناشران یا نمایندگان‌شان هنگام دریافت حواله حتما نسبت به صحت اطلاعات مندرج در حواله اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد نادرست، مراتب را به اطلاع برسانند، در غیر این صورت بعد از تحویل حواله، امکان تجدید صدور آن میسر نخواهد بود.

2-ناشران خصوصی‌ای که هزینه اجاره غرفه پرداخت کرده‌اند و به دلیل تأخیر در حضور در نمایشگاه و... نام‌شان در فهرست ذکر نشده است، در مهلت یادشده به اتاق 237 (طبقه دوم ساختمان مرکزی) مراجعه فرمایند و یک نسخه از صورتحساب نهایی مبلغ غرفه را در اختیار قرار دهند.

3-جهت سهولت در مراجعات ناشران استان‌های غیر از تهران، نماینده ناشران استان که معرفی‌نامه از طرف اتحادیه نشر و یا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن استان داشته باشد، می‌تواند برای دریافت حواله‌ها و سایر موارد مربوط، مراجعه کند.»

 

بر اساس این گزارش، فهرست حواله های صادر شده اینجا قابل مشاهده است.