تو کله خر هستی به چاپ دوم رسید

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی نشر نواندیش، نویسنده در این کتاب به این نکته اشاره می کند که ممکن است زندگی بسیاری از افراد در نقطه ای باشد که بخشی از آن رضایت بخش و در بخشی دیگر از آن رضایت مندی کاملی وجود نداشته باشد اما خبر خوش این است که این کتاب می تواند به افراد کمک کند تا بتوانند برای ایجاد تغییر و تحول در زندگی از «خواستن» به سوی «اراده و عزم راسخ» بروند.

در این کتاب تمرین های عملی و بخش هایی وجود دارد که میتوانید به کمک آنها تیترهای تئوری این کتاب را عملی کنید و در واقع آنها را زندگی کنید.

این کتاب توسط جین سینسرو نوشته شده است و نفیسه معتکف آن را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب در اردیبهشت 1396 توسط انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است و در کمتر از ۱ ماه به چاپ دوم رسید.

شاید بهترین معرفی برای این کتاب توجه به این جمله باشد که:  «خواستن یعنی اینکه روی مبل لم بدهی و بیخیال مجله ورق بزنی. اراده کردن یعنی از جای خودت بلند شوی، آستین همت را بالا بزنی و به دنبال تحقق رؤیاهایت بروی.»

«تو کله خر هستی برو پیش موفق می شوی» کتابی است برای درک قدرت درونی شما که به زبان طنز می تواند کله خری شما را برای رسیدن به اهدافتان نشان دهد!

 

هم اکنون این کتاب را از وبسایت انتشارات نسل نواندیش با ۲۰ درصد تخفیف ویژه می‌توانید تهیه کنید