در نشست «17 دقیقه حرف حساب» ارائه می‌شود
روایت نویسندگان مسافر بوسنی از پیاده‌روی صلح

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، نویسندگانی که به تازگی از سفر بوسنی و برنامه «۱۰ روز در بالکان» به کشور بازگشته‌اند در نشست روز یکشنبه با علاقه‌مندان و اهالی رسانه، روایت‌های خود را از این سفر و شرکت در مراسم سالگرد نسل‌کشی سربرنیتسا ارائه خواهند داد.

مجید قیصری، داستان‌نویس، مدرس قصه‌نویسی و برگزیده جایزه جلال آل‌احمد، مریم برادران، نویسنده کتاب «ر» و برنده جایزه جلال آل‌احمد، حامد عسکری، ترانه‌سرا و برگزیده جشنواره شعر فجر و همچنین محسن رضوانی، شاعر و نویسنده رمان «گچ‌پژ» در برنامه «۱۷ دقیقه حرف حساب» با عنوان «روایت سربرنیتسا» سخنرانی و شعرخوانی خواهند داشت.

محمدرضا شهیدی‌فرد، افروز مهدیان، مرتضی قاضی، رادمان رسولی مهربانی، حسن حبیب‌الله‌زاده و مهدی قزلی نیز که در برنامه امسال پیاده‌روی صلح (مارش‌میرا) و مراسم سالگرد نسل‌کشی سربرنیتسا حضور داشتند در این برنامه حاضر خواهند بود.

نشست‌های «۱۷ دقیقه حرف حساب» از سه سال پیش تاکنون در بنیاد شعر و ادبیات داستانی برگزار می‌شود و بر ارائه خلاقانه و مستقیم ایده سخنران در ۱۷ دقیقه مبتنی است.

 

این نشست با عنوان «روایت سربرنیتسا»، یکشنبه آینده یکم مرداد از ساعت ۱۱ در تالار جلال آل‌احمد بنیاد شعر و ادبیات داستانی، واقع در خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی ۵، پلاک ۶ برگزار می‌شود.