داستان شخصیت‌های کارتونی محبوب در کتابفروشی‌ها

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات محراب قلم، فیلم‌سازان و کارگردانان مشهوری مانند والت دیسنی بر اساس این افسانه‌ها، فیلم‌ها و کارتون‌های زیبا و جذابی ساخته‌اند.

قصه‌ها و افسانه های گریم 1: پسری که پدر خوانده اش مرگ بود و داستان های دیگر

پسری که پدر خوانده اش مرگ بود  و چند داستان دیگر عنوان  اولین کتاب از مجموعه‌ی ده جلدی افسانه‌های برادران گریم است . قصه‌ها و افسانه‌های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام یاکوب و ویلهلم گریم جمع آور ی کرده اند. برخی از مشهورترین افسانه‌های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غاز چران، گربه‌ی چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم در بخش رمان­های کودک  کتاب«قصه ­ها و افسانه ­های گریم 1» را در 152صفحه و به قیمت 10هزار تومان منتشرکرده است.

 

قصه‌ها و افسانه های گریم 2: برادران سیاه شیطان و داستان‌های دیگر

برادران سیاه شیطان و چند داستان دیگر عنوان دومین کتاب از مجموعه‌ی ده جلدی افسانه‌های برادران گریم است . قصه‌ها و افسانه‌های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام یاکوب و ویلهلم گریم جمع آور ی کرده اند. برخی از مشهورترین افسانه‌های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غاز چران، گربه‌ی چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم در بخش رمان های کودک کتاب«قصه ­ها و افسانه ­های گریم 2 » را در 144صفحه و به قیمت 10هزار تومان منتشر کرده است.

 

قصه‌ها و افسانه‌های گریم3: سه کوتوله در جنگل و داستان‌های دیگر

سه کوتوله در جنگل  و چند داستان دیگر عنوان سومین کتاب از مجموعه‌ی ده جلدی افسانه‌های برادران گریم است . قصه‌ها و افسانه‌های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام یاکوب و ویلهلم گریم جمع آور ی کرده اند. برخی از مشهورترین افسانه‌های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غاز چران، گربه‌ی چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم در بخش رمان های کودک  کتاب«قصه ­ها و افسانه­ های گریم 3 » را در 148صفحه و به قیمت 10هزار تومان را منتشر کرده است.

 

قصه‌ها و افسانه‌های گریم4: زیبای خفته و داستان‌های دیگر

زیبای خفته و چند داستان دیگر عنوان چهارمین کتاب از مجموعه‌ی ده جلدی افسانه‌های برادران گریم است . قصه‌ها و افسانه‌های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام یاکوب و ویلهلم گریم جمع آور ی کرده اند. برخی از مشهورترین افسانه‌های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غاز چران، گربه‌ی چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم در بخش رمان های کودک  کتاب«قصه­ ها و افسانه ­های گریم 4» را در 152صفحه و به قیمت 10هزار تومان را منتشر کرده است.

 

قصه‌ها و افسانه های گریم5: شنل قرمزی و داستان‌های دیگر

شنل قرمزی و چند داستان دیگر عنوان پنجمین کتاب از مجموعه‌ی ده جلدی افسانه‌های برادران گریم است . قصه‌ها و افسانه‌های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام یاکوب و ویلهلم گریم جمع آور ی کرده اند. برخی از مشهورترین افسانه‌های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غاز چران، گربه‌ی چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم در بخش رمانهای کودک کتاب«قصه­ ها و افسانه­ های گریم 5 » را در 140صفحه و به قیمت 10هزار تومان را منتشر کرده است.

 

قصه ها و افسانه های گریم6: سیندرلا و داستان های دیگر

سیندرلا و داستان های دیگرعنوان ششمین کتاب از مجموعه  ده جلدی افسانه های برادران گریم است قصه ها و افسانه های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام های یاکوب و ویلهلم گریم جمع آوری کرده اند برخی از مشهورترین افسانه های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غازچران، گربه  چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم کتاب «قصه ها و افسانه های گریم 6» را در 156صفحه و به قیمت 13هزار تومان منتشر کرده است.

 

قصه ها و افسانه های گریم 7: سفید برفی و رز قرمزی و چند داستان دیگر

سفید برفی و رز قرمزی و چند داستان دیگر عنوان هفتمین کتاب از مجموعه  ده جلدی افسانه های برادران گریم است قصه ها و افسانه های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام های یاکوب و ویلهلم گریم جمع آوری کرده اند برخی از مشهورترین افسانه های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غازچران، گربه  چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم کتاب«قصه ها و افسانه های گریم 7» را در 164صفحه و به قیمت 10هزار تومان منتشر کرده است.

 

قصه ها و افسانه های گریم 8: یک چشمی، دو چشمی و سه چشمی و داستان های دیگر

یک چشمی، دوچشمی و سه چشمی و چند داستان دیگر عنوان هشتمین کتاب از مجموعه  ده جلدی افسانه های برادران گریم است قصه ها و افسانه های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام های یاکوب و ویلهلم گریم جمع آوری کرده اند برخی از مشهورترین افسانه های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غازچران، گربه  چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم کتاب «قصه ها و افسانه های گریم 8» را در 152صفحه و به قیمت 10هزار تومان منتشر کرده است.

 

قصه ها و افسانه های گریم 9: گربه چکمه پوش و داستان های دیگر

گربه چکمه پوش و چند داستان دیگر عنوان نهمین کتاب از مجموعه ده جلدی افسانه های برادران گریم است قصه ها و افسانه های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام های یاکوب و ویلهلم گریم جمع آوری کرده اند برخی از مشهورترین افسانه های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غازچران، گربه  چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم کتاب «قصه ها و افسانه های گریم 9» را در 152صفحه و به قیمت 13هزار تومان منتشر کرده است.

 

قصه ها و افسانه های گریم10: میز سحر آمیز، الاغ طلایی، چماغ جادویی و داستان های دیگر

میز سحر آمیز، الاغ طلایی، چماغ جادویی و چند داستان دیگر عنوان دهمین کتاب از مجموعه  ده جلدی افسانه های برادران گریم است قصه ها و افسانه های این مجموعه را دو برادر آلمانی قرن نوزدهم به نام های یاکوب و ویلهلم گریم جمع آوری کرده اند برخی از مشهورترین افسانه های کودکان اروپایی همچون راپونتسل، سفید برفی، دختر غازچران، گربه  چکمه پوش و ... در این مجموعه گرد آوری شده است.

انتشارات محراب قلم کتاب «قصه ها و افسانه های گریم 10» را در 152صفحه و به قیمت 13 هزار تومان منتشر کرده است.