دکتر دولیتل همراه با حیوان‌های سخنگو و اسب عینکی دوباره به کتابفروشی ها آمد

به گزارش روابط عمومی انتشارات قدیانی، این کتاب برای گروه سنی نوجوان منتشر شده و کاترین اولمستید آن را بازنویسی کرده است.

رمان «سفرهای دکتر دولیتل» اثری است که با زبانی روان به قصه‌گویی برای نوجوانان پرداخته است. در این کتاب که در دسته رمان‌های کلاسیک نوجوان طبقه‌بندی شده خواننده با قصه دکتری مهربان روبرو می‌شود که به خاطر شفقت حیوانات بسیاری را در خانه نگهداری می‌کند و همین نکته موجب می‌شود تا اتفاقاتی را تجربه کند و سفری دور و دراز را آغاز کند.

روند داستان و زبان ترجمه آن، اثر را خواندنی کرده و خواننده می‌تواند در فضای داستان وارد شود و تخیل کند. دکتر دولیتل زبان حیوانات یاد می‌گیرد و با حیوانات سخن می‌گوید و می‌تواند دردهای آنها را مداوا کند. او با این توانایی دردهای حیوانات را درست و صحیح درمان می‌کند، برای نمونه به اسب مزرعه عینک می‌دهد و یا به میمون‌ها آمپول می‌زند.

رمان «سفرهای دکتر دولیتل» درنوبت چاپ دوم، 119 صفحه و 19 فصل با قیمت 10 هزار تومان از سوی موسسه انتشارات قدیانی راهی بازار کتاب شده است.

برای تهیه این كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الكترونیكی نشر قدیانی نیز مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.