انتشارات علمی و فرهنگی اعلام کرد 
مهلت ارسال آثار به جشنوارۀ داستان نویسیِ دفاع مقدس تمدید شد 

به گزارش لیزنا بر اساش اعلام روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، این جشنواره  به منظور حفظ و انتقال میراث فرهنگی و معنوی حماسۀ باشکوه اسلامی و میهنی هشت سال دفاع مقدس، در سه بخشِ ادبیات کودک، نوجوان و جوان برگزار می¬شود و ناشر ¬از آثاری که با رویکردی جدید و نگاهی نو به رخدادهای حماسۀ مقاومت ملت ایران و پیامدهای مرتبط با آن در زندگی امروز ایرانیان می¬پردازند استقبال می¬کند. 

شرایط شرکت: 

1- محتوای آثار باید یا به طور مستقیم بازگو کنندۀ وقایع و حوادث رخ¬داده در جبهه باشد و یا به پیامدهای مرتبط با جنگ در زندگی امروز مردم ایران بپردازد. 

 2- قالب¬های مورد نظر عبارتند از: داستان کوتاه و رمان  تصویری برای خردسالان و کودکان ،  داستان کوتاه و رمان نوجوان،  داستان کوتاه و رمان جوان، پی نما (کمیک استریپ) 

3- تم¬های منتخب برای خلق آثار: طنز جبهه، ماجراجویی و حادثه¬پردازی، عاطفی، اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی، فانتزی و ترکیبی. 

4- آثار ارسالی قبلاً در کتاب، نشریات و سایت ها چاپ و درج نشده باشد. 

5- پس از ارسال اثر، تا تعیین تکلیف نهایی، نویسنده از ارسال آن به ناشر یا مسابقات داستان¬نویسی دیگر و هم¬چنین انعکاس کتبی و الکترونیکی آن خودداری کند. 

6- ارسال آثار به معنی پذیرش شرایط مسابقه است. 

7- داستان¬های ارسالی بازگردانده نمی¬شود. 

8- آثار  با فایل word  ارسال شده و صفحات شماره¬گذاری شود. 

9- مشخصات هویتی از قبیل نام، نام خانوادگی، تحصیلات، نشانی کامل پستی، تلفن ثابت و همراه و شرح حال مختصر نویسنده به همراه فایل اصلی (در فایل جداگانه) ارسال شود.  

10- در آیین پایانی مسابقه، به سه نفر اول جوایز نقدی و به آثار برگزیده، لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا می¬شود و آثار برگزیده با شرایط داخلی انتشارات به چاپ می¬رسد. 

 11- علاقه¬مندان به شرکت در این جشنواره می¬توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی mkd@Elmifarhangi.ir  ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر از شنبه تا چهارشنبه و در ساعات اداری با شماره تلفن های 88797604  و 88797605 تماس بگیرند.