به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن صنفی مترجمان استان تهران ، این انجمن که از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است، اقدامات متعدد و متنوعی را در حوزههای آموزشی، پژوهشی، نشر، حقوقی، رفاهی، كارآفرینی و غیره در دستور كار خود قرار داده است.
بنا بر اعلام روابط عمومی این انجمن، پس از آغاز دوره دوم فعالیت انجمن از سال 1397 مقرر شد كه به منظور ارتقای سطح عملكرد و همچنین افزایش میزان مشاركت اعضا، امور اجرایی انجمن در قالب كمیسیونهای آن به اعضا واگذار شود.
كمیسیونهای آموزش، نشر، كارآفرینی، تحقیق و توسعه، رفاهی و حقوقی از جمله كمیسیونهایی هستد كه طبق آییننامه اجرایی تشكیل كمیسیونهای انجمن، مدیریت آنها به اعضای واجد شرایط واگذار می شود.
بدین ترتیب كلیه برنامههای انجمن توسط اعضا تدوین شده و به اجرا درخواهد آمد.
مترچمان عضو انجمن میتوانند برای همكاری با كمیسیونهای موصوف به وبگاه انجمن مراجعه نمایند.