انتشار کتاب هادی آقازاده با نام «تیم ملی بهبود؛ داستانی عاشقانه از یک تحول کسب وکارانه»

به گزارش لیزنا، این کتاب برای اولین بار در فضای کتاب های مدیریتی ایران، یک داستان عاشقانه را به ماجرای تحول یک کارخانه استخوان دار ایرانی پیوند داده است. مخاطبان کتاب را بسیار جذاب و پرکشش خوانده اند.

از دیگر ویژگی های این کتاب، بدیع بودن موضوع و نیز ارتباط کاملا مستقیم آن با شعار سال «حمایت از تولید داخلی» است. تلفیق فضای عاشقانه در بستر تحول یک کسب و کار، فضایی است که تا به حال در کتاب های مدیریتی مشاهده نشده بود و این راهی است که «تیم ملی بهبود» سعی در گشودنش دارد.

نویسنده این کتاب سخت امیدوار است مخاطب اش از هر قشری که باشند، چند روزی با کتاب زندگی کنند و دست آخر وقتی کتاب تمام شد، تمام شدنش، شروعی باشد بر اصلاح خیلی از چیزها؛ طرز فکرها، باورها، گفتارها و کردارها.

نشر خدمات فرهنگی رسا این کتاب را در 344 صفحه در سال 1397 با یک هزار تیراژ منتشر کرده است.