قدیانی «دریا اسب من شده است» را به چاپ ششم رساند

به کزارش لیزنا، محمد تبریزی كه بعد از سیر و سلوك عاشقانه و عارفانه و دیدار با مولانا، به شمس تبریزی ملقب شد، پسر پارچه‌فروشی در تبریز به نام علی بود. آن روزها بیش‌تر ایرانی‌ها، سنی بودند. از میان مكتب‌های فقهی سنی، دو مكتب «شافعی» و «حنفی» در ایران رواج داشت. هواخواهان این دو مكتب فقهی، چنان بر سر عقاید خود پافشاری می‌كردند كه در هر فرصت به جان یك‌دیگر می‌افتادند و خون راه می‌انداختند. این برخوردها محمد را كه پسری كنجكاو، با هزاران سئوال بی‌جواب بود، حساس‌تر می‌كرد تا راه خود را با دقت بیش‌تری انتخاب كند. محمد همیشه به این فكر می‌كرد كه چرا به دنیا آمده است و به كجا می‌رود. برای یافتن جواب سئوال‌هایش، در مجلس درویش‌های بزرگ و عارفان حقیقت‌جو و خداجو وارد شد و جاذبه و شور حال مجلس، تاثیری شگرف و عمیق بر وی گذاشت. مجموعه حاضر دربرگیرنده زندگی‌نامه داستانی و شرح سفرها و ماجراهای شمس تبریزی پیر و مرشد مولانا است و برای نوجوانان به نگارش درآمده است."

انتشارات قدیانی، کتاب دریا اسب من شده است اثر نقی سلیمانی در نوبت چاپ ششم، تیراژ 4هزار 400 نسخه و قیمت 12هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار داد.

براي تهيه‌ اين كتاب ‌علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.