گروه لاک پشت پرنده برگزار می کند
گردهم آیی برای کمک به کودکان سیل زده

به گزارش لیزنا، در دعوتنامه لاک پشت پرنده آمده است: ما به قدرت ادبیات و کتاب در بحران‌هایی مانند سیل باور داریم. برای همین فکر کردیم از شما دعوت کنیم تا در گردهم‌آیی «قایق‌های کاغذی» همراه لاک‌پشت پرنده باشید.

در این گردهم‌آیی شما می‌توانید کتاب‌های باکیفیتی که به فهرست لاک‌پشت پرنده راه پیدا کرده‌اند با تخفیف تهیه کنید و همان‌جا کتاب‌ها را به داوران لاک‌پشت پرنده بسپارید تا کتاب‌ها براساس گروه سنی و کاربرد دسته‌بندی شوند و سپس به گروه‌ها و نهادهای ترویج کتاب‌‌خوانی سپرده شوند. این نهادها، کتاب‌هایی که شما خریده‌اید به مناطق سیل زده می‌برند و با برنامه بین کودکان و نوجوانان توزیع می‌کنند.

در کنار خرید کتاب، شما می‌توانید از نمایشگاه آثار هنری بازدید کنید. عواید فروش آثار هنری همان‌جا مستقیم به حساب هلال‌احمر واریز خواهد شد.

اگر مایل به اهدای عروسک، اسباب‌بازی و لوازم‌التحریر هستید کارشناسان ما، آن‌ها را از شما تحویل می‌گیرند و به مناطق سیل‌زده می‌برند.

برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع کار با کودکان آسیب‌دیده از دیگر برنامه‌های این گردهم‌آیی است.

پنجشنبه، بیست و نه فروردین از ساعت ده صبح تا شش بعدازظهر در خانه‌ وارطان منتظرتان هستیم.

گفتنی است گروهی از منتقدان و کارشناسان کودک و نوجوان فهرستی از کتاب‌های ادبیات کودک و نوجوان به نام لاک پشت پرنده را با همکاری مشترک مؤسسه شهر کتاب و فصلنامه تخصصی پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان در پایان هر فصل تهیه و منشر می کنند.

خانه وارطان در میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک 514 واقع شده است.