قدیانی با فکر برتر در خیابان آمریکا

به گزارش لیزنا، تقاطع خیابان‌های آمریکا و شادی، همان‌جایی است که فابیولا توسن می‌پندارد بالاخره به زندگی‌ای بهتر خواهد رسید. امام پس از ترک هائیتی، مادرش بازداشت می‌شود و فابیولا می‌ماند و خانواده‌ای غریب، خشونت دیترویت، مدرسه‌ای جدید و عشقی غافل‌گیرکننده. درست زمانی که سعی می کند خود را در این دنیای نوی عجیب بیاید، راه‌حلی خطرناک جلوی پایش قرار می‌گیرد و خیلی زود درمی‌یابد که آزادی بهایی دارد. حالا که بر سر دوراهی انتخابی غیر ممکن گیر افتاده، آیا بهای رؤیای آمریکایی را خواهد پرداخت؟

ایبی زبویی فارغ‌التحصیل نویسندگی برای کودکان و نوجوانان از کالج هنرهای زیبای ورمانت است. نوشته‌های تحسین‌شده‌‌‌‌‌‌ وی در مجله‌هایی مانند کریبین رایتر و نیویورک تایمز بوک ریویو به چاپ رسیده‌اند و برنده‌ی جوایز متعددی همچون جایزی زنان نویسنده هائیتی تبار شده است.

خیابان آمریکا مفتخر است به دریافت جوایزی چون فینالیست نشنال بوک، نامزد جایزه لین کولین و جایزه ادبیات آمریکای لاتین

نشر فکر برتر این کتاب را در 336 صفحه، نوبت چاپ اول، تیراژ 1هزار و 100 نسخه و قیمت 38هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

براي تهيه‌ی اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن اینجا مراجعه كنيد.