کد خبر: 40047
تاریخ انتشار: دوشنبه, 14 مرداد 1398 - 09:07

داخلی

»

اخبار کتاب

 فراخوان شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر تمدید شد

منبع : روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
دبیر اجرایی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر از تمدید زمان ارسال آثار تا 25 مرداد ماه خبر داد.
 فراخوان شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر تمدید شد

به گزارش لیزنا، ابراهیم حیدری با اشاره به تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر گفت: نظر به استقبال شهرها و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار اولیه به دبیرخانه شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، این موضوع در جلسه شورای برنامه‌ریزی مطرح و با موافقت معاون محترم امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهلت ارسال آثار تا ۲۵ مردادماه سال جاری تمدید شد.

 وی با اشاره به ویژگی‌های این طرح گفت: این طرح از جمله طرح‌های مبتنی بر توجه به ظرفیت‌های بومی و محلی در حوزه فرهنگ و هنر است که توسط معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری تعداد دیگری از نهادها و دستگاه‌های همکار طراحی شده و در ده رشته موضوعی و چندین رشته زیر موضوع معرفی می‌شوند. این شبکه‌ها به عنوان بازوان اجرایی و برنامه‌ریزی حوزه فرهنگ و هنر خواهند بود.

 بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنرwww.creative-cities.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۰۲۱۸۸۳۱۸۶۵۲ ، ۰۲۱۸۸۳۱۸۶۵۸ ، ۰۲۱۶۶۷۰۵۱۰۱ تماس حاصل کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: