کد خبر: 40227
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 03 مهر 1398 - 13:29

داخلی

»

اخبار کتاب

جشنواره جایزه فیروزه زمستان برگزار می شود

منبع : روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری جایزه فیروزه برگزار و زمان اختتامیه این جشنواره فرهنگی مشخص شد.
جشنواره جایزه فیروزه زمستان برگزار می شود

 به گزارش لیزنا، دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری پنجمین دوره جایزه فیروزه با ریاست دکتر محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی و رئیس شورا برگزار شد.

در این جلسه با نظر اعضای شورا، پنجمین دوره جایزه فیروزه در رشته‌های نوشت افزار، هدایای فرهنگی، اسباب بازی و عروسک و استارت‌های فرهنگی برگزار می‌شود و زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره در نیمه دوم دیماه خواهد بود. همچنین مقرر شد چندین پیش‌ رویداد و کارگاه آموزشی با موضوعات این رویداد فرهنگی قبل از زمان برگزاری اختتامیه جشنواره برگزار شود.

دیگر مصوبه این شورا توجه به کالاهای فرهنگی در حوزه اقوام بود که بر این اساس مقرر شد در پنجمین دوره برپایی این جایزه فرهنگی به تشخیص دبیرخانه یکی از استان‌های دارای ویژگی‌های خاص تولید کالاهای فرهنگی در بخش جنبی پنجمین دوره جایزه فیروزه حضور پیدا کند و آثار آن‌ها در نمایشگاه جنبی جایزه فیروزه به نمایش درآید.

در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری جایزه فیروزه که با ریاست دکتر محسن جوادی برگزار شد، مرتضی کاظمی، سید جمال هادیان طبایی زواره، سعید حسینی، آقای سادات، آقای حسینی و علی فریدونی و ایوب دهقانکار حضور داشتند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: