کد خبر: 40633
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 دی 1398 - 09:12

داخلی

»

اخبار کتاب

185 جدول و سرگرمی برای کودکان تجدید چاپ شد

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
  185 جدول و سرگرمی با ترجمه زهرا خوئینی به چاپ چهارم رسید. 
185 جدول و سرگرمی برای کودکان تجدید چاپ شد

به گزارش لیزنا، 185 جدول و سرگرمی با ترجمه زهرا خوئینی از سوی کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی در نوبت چاپ چهارم عرضه شده است.

 این کتاب که شامل رنگ‌آمیزی، نقطه‌چین، جدول و فرمول‌های بسیار ساده ریاضی‌ است با هدف تقویت حس یادگیری در کودکان نوشته شده است.کودکان در این کتاب با مطالعه و حل جدول‌های کتاب، علاوه بر یادگیری، سرگرم می‌شوند.

در مقدمه این کتاب می‌خوانیم: «پرکردن اوقات فراغت کودکان، یکی ازسخت ترین کارهاست. مخصوصا اگر بخواهیم کودک سرگرم شود و با این سرگرم شدن چیزهایی یاد بگیرد و با این یادگرفتن لذت ببرد. روانشناسان می‌گویند، اگر آموزش و سرگرم شدن کودک، همراه با بازی و لذت باشد، کودک اشتیاق بیشتری برای یادگیری ازخود نشان می‌دهد، شوق خواندن و مطالعه در او تقویت می‌شود و درنتیجه استعدادهای پنهان او شکوفا می گردد».

پیش از این نیز کتاب‌هایی چون «365 فعالیت و سرگرمی در زمینه‌های جدول، رنگ‌آمیزی، نقطه‌چین و معما» و«365 روز سرگرمی در زمینه‌های یادگیری، خواندن و نوشتن و ریاضی» ازسوی همین ناشر برای کودکان منتشر شده است .

کتاب «185 جدول و سرگرمی» با شمارگان 1650 نسخه و قیمت 28000 تومان از سوی کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی در نوبت چاپ چهارم عرضه شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: