185 جدول و سرگرمی برای کودکان تجدید چاپ شد

به گزارش لیزنا، 185 جدول و سرگرمی با ترجمه زهرا خوئینی از سوی کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی در نوبت چاپ چهارم عرضه شده است.

 این کتاب که شامل رنگ‌آمیزی، نقطه‌چین، جدول و فرمول‌های بسیار ساده ریاضی‌ است با هدف تقویت حس یادگیری در کودکان نوشته شده است.کودکان در این کتاب با مطالعه و حل جدول‌های کتاب، علاوه بر یادگیری، سرگرم می‌شوند.

در مقدمه این کتاب می‌خوانیم: «پرکردن اوقات فراغت کودکان، یکی ازسخت ترین کارهاست. مخصوصا اگر بخواهیم کودک سرگرم شود و با این سرگرم شدن چیزهایی یاد بگیرد و با این یادگرفتن لذت ببرد. روانشناسان می‌گویند، اگر آموزش و سرگرم شدن کودک، همراه با بازی و لذت باشد، کودک اشتیاق بیشتری برای یادگیری ازخود نشان می‌دهد، شوق خواندن و مطالعه در او تقویت می‌شود و درنتیجه استعدادهای پنهان او شکوفا می گردد».

پیش از این نیز کتاب‌هایی چون «365 فعالیت و سرگرمی در زمینه‌های جدول، رنگ‌آمیزی، نقطه‌چین و معما» و«365 روز سرگرمی در زمینه‌های یادگیری، خواندن و نوشتن و ریاضی» ازسوی همین ناشر برای کودکان منتشر شده است .

کتاب «185 جدول و سرگرمی» با شمارگان 1650 نسخه و قیمت 28000 تومان از سوی کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی در نوبت چاپ چهارم عرضه شده است.