کد خبر: 17970
تاریخ انتشار: شنبه, 13 دی 1393 - 15:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

همواره باید بین نظر و عمل ارتباط وجود داشته باشد

        دکتر محمد حسین دیانی
همواره باید بین نظر و عمل ارتباط وجود داشته باشد

 

دکتر محمد حسین دیانی، عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد، در راستای برگزاری جلسه هم اندیشی استادان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی گروههای کتابداری، علم اطلاعات و دانش شناسی که قرار است روز یکشنبه 14 دی ماه از سوی نهاد کتابخانه ها برگزار شود، پیرامون ضرورت برگزاری جلسات هم اندیشی، از سوی این نهاد با اساتید و متخصصین حوزه کتابداری کشور، اظهار داشت: همیشه باید بین دانشگاهیان که با نظریه سر و کار دارند و حرفه مندان که کارشان عملی است، ارتباط وجود داشته باشد.

 

وی ادامه داد: عمل مبتنی بر نظریه است، و نادرستی نظریه نیز در عمل پیدا می شود، بنابراین باید ارتباط دوسویه کارشناسان دانشگاهی با کتابداران و مدیران کتابخانه های عمومی همواره وجود داشته باشد و تقویت شود.

 

گفتنی است، جلسه هم اندیشی استادان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی گروههای کتابداری، علم اطلاعات و دانش شناسی، روز یکشنبه 14 دی ماه 1393 از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در هتل انقلاب تهران برگزار می شود.

 

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: