کد خبر: 17973
تاریخ انتشار: شنبه, 13 دی 1393 - 16:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

استفاده از خرد جمعی متخصصین نتایج مطلوبی در پی خواهد داشت

  سید کاظم حافظیان رضوی
استفاده از خرد جمعی متخصصین نتایج مطلوبی در پی خواهد داشت

 

 به گزارش لیزنا، سید کاظم حافظیان رضوی، کتابدار و استادیار بازنشسته سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، در راستای برگزاری جلسه هم اندیشی استادان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی گروههای کتابداری، علم اطلاعات و دانش شناسی که قرار است روز یکشنبه 14 دی ماه از سوی نهاد کتابخانه ها برگزار شود، اظهار داشت: یکی از صحیح ترین حرکت هایی که می تواند در مجموعه های مدیریتی اتفاق بیفتد استفاده از خرد جمعی است. این امر زمانی نتایج مطلوب تری در پی خواهد داشت که حاصل مجموعه متخصصین باشد.

 

وی ادامه داد: در کشور تعداد زیادی از متخصصین حوزه کتابداری و اطلاع رسانی حضور دارند که دارای تجارب ارزشمند عملی و نظری هستند و طبعاً می توانند کمک های خوبی ارائه دهند. نهاد کتابخانه ها با دامن زدن به این طوفان فکری برنده خواهد بود.

 

گفتنی است، جلسه هم اندیشی استادان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی گروههای کتابداری، علم اطلاعات و دانش شناسی، روز یکشنبه 14 دی ماه 1393 از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در هتل انقلاب تهران برگزار می شود.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: