کد خبر: 17974
تاریخ انتشار: شنبه, 13 دی 1393 - 16:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اثربخشی ساختار کتابخانه ها از نتایج نشست هم اندیشی خواهد بود

دکتر عصمت مومنی
اثربخشی ساختار کتابخانه ها از نتایج نشست هم اندیشی خواهد بود

به گزارش لیزنا، دکتر عصمت مؤمنی عضو هیأت علمی گروه کتابداری دانشگاه علامه طباطبایی، در راستای برگزاری جلسه هم اندیشی استادان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی گروههای کتابداری، علم اطلاعات و دانش شناسی که قرار است روز یکشنبه 14 دی ماه از سوی نهاد کتابخانه ها برگزار شود، اظهار داشت: تا زمانی که بین آنچه آموزش داده می شود و آنچه در صنعت به کار می رود پیوند برقرار نشود، نمی توانیم بگوییم که آموزش موفقیت آمیز بوده است.

 

وی افزود: موفقیت تنها زمانی حاصل می آید که آنچه تدریس می شود در ساختارها و فرایندهای سازمانی صنعت نفوذ داشته باشد و صنعت حوزه کتابداری و اطلاع رسانی کتابخانه ها هستند. لذا برگزاری این جلسه حائز اهمیت است، چراکه نتایج آن از نگاه آمورشی و پژوهشی، اثربخشی ساختار کتابخانه ها را در پی خواهد داشت.

 

مؤمنی در خاتمه سخنان خود ابراز امیدواری کرد: انشاالله این نشست به ترسیم ساختارهایی جدید و هدایت کتابخانه ها به سمت انجام رسالت اصلی خود، بیانجامد.

 

گفتنی است، جلسه هم اندیشی استادان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی گروههای کتابداری، علم اطلاعات و دانش شناسی، روز یکشنبه 14 دی ماه 1393 از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در هتل انقلاب تهران برگزار می شود.

برچسب ها :
میری
|
Iran
|
1393/10/15 - 09:17
1
0
استاد عزیز ، سرکار خانم مومنی گفته ها و اندیشه های شما بیش از آنکه حاصل تلاش علمی و مطالعات گسترده شما در حوزه کتابداری باشد، حاصل سالها تلاش دلسوزانه شما در مدیریت عرصه های مختلف کتابخانه است و از این جهت حضور شما در جمع اساتید علم اطلاعات و دانش شناسی غنیمتی است که امیدواریم از این حضور استفاده شایسته به عمل آید .
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: