کد خبر: 17993
تاریخ انتشار: یکشنبه, 14 دی 1393 - 14:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در جلسه هم اندیشی بین دانشگاه و حوزه کار ارتباط حرفه ای ایجاد می شود

   دکتر  محمد حسن زاده
در جلسه هم اندیشی بین دانشگاه و حوزه کار ارتباط حرفه ای ایجاد می شود

 

به گزارش لیزنا، دکتر محمد حسن زاده، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس، در راستای برگزاری جلسه هم اندیشی استادان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی گروههای کتابداری، علم اطلاعات و دانش شناسی که قرار است عصر امروز یکشنبه 14 دی ماه از سوی نهاد کتابخانه ها برگزار شود، اظهار داشت: برگزاری این جلسات باعث جلب حسن نیت جامعه حرفه ای کتابداری به نهاد کتابخانه ها خواهد شد.

 

 عضو هیأت علمی گروه کتابداری دانشگاه تربیت مدرس تهران، پیرامون فواید برگزاری جلسه با اساتید و متخصصین کتابداری از سوی نهاد کتابخانه ها افزود: برگزاری این جلسات بسیار مهم است و می تواند ارتباط حرفه ای بین دانشگاه و حوزه کاری کتابخانه های عمومی را ایجاد نماید.

 

حسن زاده بر ضرورت برگزاری چنین جلساتی تأکید کرد و گفت: در نخستین گام، برگزاری این جلسات باعث جلب حسن نیت جامعه حرفه ای کتابداری خواهد شد. چنانچه این برنامه ها مدیریت شده و با هدف گذاری همراه باشد و در آن مسائل و مشکلات این حوزه کاری مطرح و چاره اندیشی شود از تأثیرگذاری بیشتری برخوردار خواهد بود.

 

  گفتنی است، جلسه هم اندیشی استادان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی گروههای کتابداری، علم اطلاعات و دانش شناسی، امروز یکشنبه 14 دی ماه 1393 از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در هتل انقلاب تهران برگزار می شود.

 

برچسب ها :
اکبری
|
Iran
|
1393/10/14 - 20:14
0
0
ارزو میکنیم این جلسات باعث کارایی هر چه بیشتر مجموعه نهاد کتابخانه های عمومی باشد و از دانش اساتید این رشته بهره من شویم
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: