کد خبر: 17997
تاریخ انتشار: یکشنبه, 14 دی 1393 - 17:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تعامل علمی- آموزشی نهاد کتابخانه ها با دانشگاهها ضروری است

      دکتر مهردخت وزیرپور کشمیری
تعامل علمی- آموزشی نهاد کتابخانه ها با دانشگاهها ضروری است

 

به گزارش لیزنا، دکتر مهردخت وزیرپور کشمیری پیشکسوت رشته کتابداری و اطلاع رسانی و مشاور دبیرکل نهاد و عضو هیأت امنای کتابخانه های عمومی در راستای برگزاری جلسه هم اندیشی استادان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی گروههای کتابداری، علم اطلاعات و دانش شناسی که قرار است عصر امروز یکشنبه 14 دی ماه از سوی نهاد کتابخانه ها برگزار شود، اظهار داشت:  در رشته کتابداری، اساتید، پژوهشگران، و کتابداران در یک راستا و با هدف رشد و توسعه کتابخوانی و به تبع آن توسعه ملی فعالیت می کنند. ایده برگزاری این جلسه بسیار خوب است و ضرورت دارد که نهاد کتابخانه ها با دانشگاه ها تعاملی علمی- آموزشی داشته باشد.

 

وی این رویداد را یک قدم مثبت دانست و گفت: با نظر به اینکه تمامی اساتید حوزه کتابداری موافق تعامل با یکدیگر هستند، انشاالله امروز جلسه موفقیت آمیزی داشته باشیم.

 

گفتنی است، جلسه هم اندیشی استادان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی گروههای کتابداری، علم اطلاعات و دانش شناسی، امروز یکشنبه 14 دی ماه 1393 از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در هتل انقلاب تهران برگزار می شود.

 

 

 

برچسب ها :
متخصص
|
Iran
|
1393/10/15 - 09:36
0
1
باسلام سرکارخانم دکتر وزیرپور لطفا در کتابخانه ها از متخصصین رشته کتابداری استفاده شود. با تشکر
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: