کد خبر: 18626
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 بهمن 1393 - 13:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مدیرکل کتابخانه های البرز از کتابخانه های کرج

مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی استان البرز در روز اول کاری خود از کتابخانه های الزهرا و علامه حلی کرج بازدید نمودد و با اعضای این دو کتابخانه دیدار و گفتگو کردد.
بازدید مدیرکل کتابخانه های البرز از کتابخانه های کرج

 

به گزارش لیزنا، حجت الاسلام والمسلمین فلاح در روز اول کاری خود از کتابخانه های الزهرا و علامه حلی کرج بازدید کرد و با کتابداران و اعضای این دو کتابخانه به صورت جداگانه دیدار و درباره میزان رضایت مندی و نحوه ارائه خدمات کتابخانه ای بحث و گفتگو کرد.

 

وی در این دیدار با اعضای دختر و پسر دو کتابخانه الزهرا و علامه حلی صحبت کردند و پای صحبت های آنان نشست. این اعضا با تشکر از خدمات کتابخانه ای مخصوصا راه اندازی اینترنت با تخفیف 80 درصد گفتند: اقداماتی خوبی برای آرامش و آسایش اعضا در کتابخانه های عمومی صورت گرفته ولی از نظر میزان ساعات فعالیت دچار مشکلاتی هستیم که درخواست می کنیم ساعات فعالیت کتابخانه بیشتر شود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز نیز با بیان اینکه این درخواست به دبیرکل محترم کتابخانه های عمومی کشور ارسال می شود در صورت تایید نهاد کتابخانه های عمومی صورت می پذیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین فلاح با تشکر از زحمات کتابداران مخصوصا کتابداران این دو کتابخانه از آنان خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود هم در زمینه تامین منابع کتابخانه و روشهای اجرایی اداره کل را در ارائه خدمات بهتر یاری رسانند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: