کد خبر: 18635
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 بهمن 1393 - 21:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

به فکر تأمین منابع کتابخانه ای باشیم

فلاح گفت: هم اکنون بیش از یکصد هزار نفر عضو دارد که باید با پیگیری های موثر این شاخص افزایش و ارتقا جدی داشته باشد و در منابع کتابخانه ای نیز به فکر تامین کتابهای بیشتری باشیم.
به فکر تأمین منابع کتابخانه ای باشیم

 

به گزارش لیزنا، حسینی کاشانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با همراهی معاونان و مشاوران خود با حضور در اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز با حجت الاسلام والمسلمین فلاح دیدار و گفتگو کرد.

 

حسینی کاشانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین فلاح به سمت مدیرکلی کتابخانه های استان گفت: باید با تعامل دو سویه فی مابین دستگاه های فرهنگی بویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه های عمومی به رشد و توسعه کتابخانه های عمومی بیانجامد و برای رسیدن به این هدف باید برنامه های فرهنگی مشترکی را طراحی و اجرا کنیم .

 

حسینی کاشانی در این دیدار با اعلام آمادگی ظرفیت های موجود در فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستانها و اداره کل آمادگی خود را برای تدوین و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اعلام می دارد .

 

حجت الاسلام والمسلمین فلاح نیز با قدردانی از نگاه خاص و عمیق مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به موضوع کتاب و کتابخانه های عمومی حضور این عزیزان در مجموعه کتابخانه ها را به فال نیک گرفت و افزود: نه تنها دستگاههای فرهنگی بلکه عموم مردم ، نهاد ها و مراکز فرهنگی در سطح استان باید به کمک کتابخانه های عمومی بیایند تا به انتظار مقام معظم رهبری در خصوص موضوع کتاب و کتابخوانی جامعه عمل بپوشانیم .

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در گزارشی در این جلسه به تعداد کتابخانه های عمومی اشاره کرد و گفت: هم اکنون بیش از یکصد هزار نفر عضو دارد که باید با پیگیری های موثر این شاخص افزایش و ارتقا جدی داشته باشد و در منابع کتابخانه ای نیز به فکر تامین کتابهای بیشتری باشیم .

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: