به فکر تأمین منابع کتابخانه ای باشیم

 

به گزارش لیزنا، حسینی کاشانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با همراهی معاونان و مشاوران خود با حضور در اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز با حجت الاسلام والمسلمین فلاح دیدار و گفتگو کرد.

 

حسینی کاشانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین فلاح به سمت مدیرکلی کتابخانه های استان گفت: باید با تعامل دو سویه فی مابین دستگاه های فرهنگی بویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه های عمومی به رشد و توسعه کتابخانه های عمومی بیانجامد و برای رسیدن به این هدف باید برنامه های فرهنگی مشترکی را طراحی و اجرا کنیم .

 

حسینی کاشانی در این دیدار با اعلام آمادگی ظرفیت های موجود در فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستانها و اداره کل آمادگی خود را برای تدوین و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اعلام می دارد .

 

حجت الاسلام والمسلمین فلاح نیز با قدردانی از نگاه خاص و عمیق مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به موضوع کتاب و کتابخانه های عمومی حضور این عزیزان در مجموعه کتابخانه ها را به فال نیک گرفت و افزود: نه تنها دستگاههای فرهنگی بلکه عموم مردم ، نهاد ها و مراکز فرهنگی در سطح استان باید به کمک کتابخانه های عمومی بیایند تا به انتظار مقام معظم رهبری در خصوص موضوع کتاب و کتابخوانی جامعه عمل بپوشانیم .

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در گزارشی در این جلسه به تعداد کتابخانه های عمومی اشاره کرد و گفت: هم اکنون بیش از یکصد هزار نفر عضو دارد که باید با پیگیری های موثر این شاخص افزایش و ارتقا جدی داشته باشد و در منابع کتابخانه ای نیز به فکر تامین کتابهای بیشتری باشیم .