کد خبر: 18644
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 بهمن 1393 - 10:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

توسعه فرهنگی زیربنای توسعه اقتصادی و سیاسی است

فرماندار شهرستان رودبار در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی زنده یاد فرشید احمدی با بیان اینکه توسعه فرهنگی زیربنای توسعه اقتصادی و سیاسی است گفت: به آینده شهرستان فرهنگی رودبار بسیار امیدوارم.
توسعه فرهنگی زیربنای توسعه اقتصادی و سیاسی است

 

به گزارش لیزنا، سید محمد احمدی در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی زنده یا فرشید احمدی رستم آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی صددرصد فرهنگی و برخواسته از سه عنصر دین، رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مردم بود  اظهار داشت:  انقلاب اسلامی ایران ریشه در قیام حضرت اباعبدلله الحسین(ع) و رهبری پیامبرگونه حضرت امام داشت.

 

فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به اینکه توسعه فرهنگی زیربنای توسعه اقتصادی و سیاسی است گفت: یکی ویژگیهای بارز دولت تدبیر و امید توجه به توسعه فرهنگی متوازن در تمام کشور است و ما شاهد آن هستیم این توسعه در شهرستان رودبار به سرعت و با کمک مردم در حال انجام است.

 

وی در ادامه با تشکر از خانواده زنده یاد احمدی و نیز مجریان و بانیان احداث  این کتابخانه عمومی در شهر رستم آباد گفت: به آینده شهرستان فرهنگی رودبار بسیار امیدوارم و باور دارم توسعه فرهنگی این شهرستان بدست مردم این شهرستان و  به سرعت درحال انجام است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: