کد خبر: 18650
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 بهمن 1393 - 14:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کلنگ زنی دو کتابخانه در کرمانشاه

بیژن راستی فر سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در سخنانی خبر داد: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر مراسم کلنگ زنی دو کتابخانه روستایی جدید در شهرستان کنگاور و گیلانغرب انجام شده است. 
کلنگ زنی دو کتابخانه در کرمانشاه

 

به گزارش لیزنا، راستی فر ضمن اعلام این خبر و اشاره به موقعیت مکانی این دو کتابخانه در استان گفت: مراسم کلنگ زنی این دو کتابخانه روستایی در روستای فش شهرستان کنگاور و روستای کل کش شهرستان گیلانغرب انجام شده است.

 

وی در ادامه صحبت های خود مساحت زمین کتابخانه روستای کل کش را 550 متر مربع عنوان و افزود: این زمین با همکاری و همت مسئولین شهرستان، دهیاری و همچنین خود مردم روستا جهت ساخت کتابخانه های عمومی واگذار شد و اداره کل مسکن و راه سازی استان مجری ساخت این کتابخانه است.

 

راستی فر ساخت این کتابخانه را در قالب طرح تیپ کتابخانه های روستایی نهاد کتابخانه های عمومی در کشور و در زیر بنای 320 متر عنوان و اضافه کرد: این کتابخانه و کتابخانه روستای فش کنگاور از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال 90 به استان کرمانشاه هستند.

 

وی با اشاره به تصویب 120 میلیون تومان اعتبار جهت ساخت این کتابخانه تصریح کرد: با تخصیص 27 میلیون تومان اعتبار مراسم کلنگ زنی این پروژه روز یکشنبه 19 بهمن به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور فرماندار و جمعی از روسای ادارات و ارگان های شهرستان انجام شده است.

 

راستی فر در ادامه صحبت های خود به ارائه توضیحاتی در مورد کتابخانه روستایی روستا فش شهرستان کنگاور پرداخت و عنوان کرد: در سفر مقام معظم رهبری به استان پروژه ساخت شش کتابخانه روستایی به تصویب رسید که کتابخانه روستای فش شهرستان کنگاور نیز یکی از همین مصوبات است و چهار کتابخانه دیگر نیز در مراحل مختلف کاری قرار دارند.

 

وی کتابخانه فش را نیز دارای زیر بناء 320 متر اعلام و طرح کتابخانه را در قالب طرح تیپ نهاد کتابخانه های عمومی کشور خواند و ابراز داشت: روز پنجشنبه 16 بهمن مراسم کلنگ زنی این کتابخانه با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان کنگاور در روستای فش انجام شده و امیدواریم در آتی با تخصیص اعتبار لازم این کتابخانه ها ساخته شده و در اختیار مردم عزیزمان قرار گیرند.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در انتهای صحبت های ضمن ابراز امیدواری جهت تخصیص اعتبارات لازم این شش کتابخانه روستایی بیان کرد: امید داریم این کتابخانه ها به مرحله بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گیرند و در آینده شاهد ارتقاء بیش از پیش سطح آگاهی مردم حتی در مناطق روستایی و دور افتاده استان باشیم.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: