کد خبر: 18657
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 بهمن 1393 - 19:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

افتتاح کتابخانه بقیه الله الاعظم شهر سین

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، فرماندار شهرستان، نماینده شهرستان های شاهین شهر و برخوار در مجلس و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی کتابخانه عمومی بقیه الله الاعظم شهر سین واقع در شهرستان برخوار افتتاح شد.
افتتاح کتابخانه بقیه الله الاعظم شهر سین

 

 

به گزارش لیزنا، فرید شریعت زاده شهردار سین در این مراسم با اشاره به اینکه 170 میلیون توسط شهرداری سین هزینه تکمیل کتابخانه شده است اظهار داشت: در مجموع از ابتدای کار 370 میلیون هزینه احداث کتابخانه شده و تکمیل و بهره برداری از طبقه دوم کتابخانه نیاز به 100 میلیون تومان اعتبار دارد.

 

حسین رحمتی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان برخوار نیز گفت: کتابخانه شهر سین توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان تجهیز شده است.

 

وی ادامه داد: زمین این کتابخانه از سوی شورای شهر «سین» به نهاد کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و قرار است در دو طبقه مجزا ساخته شود که طبقه اول هم اکنون آماده بهره برداری است.

 

به گفته وی، شهر سین در 10 کیلومتری برخوار قرار دارد و اکنون در شهرستان برخوار، 7 باب کتابخانه نهادی و 2 باب کتابخانه مشارکتی فعال است.

برچسب ها :
همینطوری برای دوستا
|
Iran
|
1393/11/21 - 12:43
0
0
شهر عین هم که در سوریه داریم. ببینیم بقیه روی نقشه کره زمین کجا هستند
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: