کد خبر: 22917
تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 بهمن 1394 - 17:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

پنجمین نشست کتابخوان بهارستان در کتابخانه پروین اعتصامی

به همت رضا غریبی، مسئول کتابخانه و اعظم صالحی، کتابدار کتابخانه عمومی پروین اعتصامی بهارستان پنجمین نشست کتابخوان کتابخانه ای در شهرستان بهارستان، استان تهران، در محل کتابخانه عمومی پروین اعتصامی بهارستان برگزار شد.
پنجمین نشست کتابخوان  بهارستان در کتابخانه پروین اعتصامی

 

به گزارش لیزنا، پنجمین نشست کتابخوان کتابخانه ای شهرستان بهارستان با حضور رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهارستان و نیز جمعی از علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی در محل کتابخانه عمومی پروین اعتصامی بهارستان بر گزار شد.

 

در این نشست شش تن به معرفی و ارائه کتاب های خوانده شده خود پرداختند که خلاصه ای از کتاب های ارائه شده به شرح زیر است.

 

«یوهوهو» نوشته ماری جوی نیومن

این کتاب از انتشارات نشر پیدایش است که توسط فاطمه فرجی ارائه شد. این کتاب به شکل داستان و برای گروه سنی نوجوانان نوشته شده است.

 

«پسری که تقریبا همه چیز داشت» نوشته ایان وایبرو

این کتاب از انتشارات نشر پیدایش است که توسط مبینا علی پور معرفی شد. این کتاب در حوزه ادبیات نوجوانان و به شکل داستان و اشاراتی به جنبه های روانشناختی دارد.

 

«تشنه لبان» نوشته حمید گروگان

کتاب تشنه لبان از انتشارات نشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسط میر صادق قلمی معرفی شد. موضوع این کتاب مذهبی بوده و شرح وقایع حادثه کربلا با نوشته هایی قابل فهم برای کودکان و نوجوانان است.

 

«قصه های تصویری از شاهنامه» نوشته حسین فتاحی

این کتاب توسط نشر کتاب های بنفشه ارائه و توسط رویا جعفری برای حضار معرفی شد. این کتاب هم بصورت تصویری و هم به صورت متن توضیحی داستان هایی ازشاهنامه را به انتخاب نویسنده توضیح می دهد.

 

«اولین قلک من» نوشته رضا رضایی نصیر

کتاب اولین قلک من از انتشارات نشرکتاب نشر است که  توسط معصومه رشوند ارائه شد. این کتاب نیز یک داستان کودکانه است و برای گروه سنی ب نوشته شده است.

 

«خانه ای در بهشت»نوشته بهروز رضایی

کتاب خانه ای در بهشت توسط نشر طلایی منتشر شده و در این نشست توسط سارا حامدیان معرفی شد. موضوع این کتاب نیز داستان های مذهبی برای سنین کودک و نوجوان است.

 

گفتنی است در پایان این شست صمیمی و مفید از ارائه دهندگان کتاب با جوایزی تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :
میر صادق قلمی
|
iran
|
1398/09/17 - 16:39
0
0
من همون میر صادق قلمی هستم و بعد از اون کار دیگه کتابخونه هیچ نشستی منو دعوت نکرد با اینکه من تو سطح شهر کلی کنفرانس داشتم واقعا متاسفم که یک نفر رو تو اوج ول میکنید بره سر کارش.:)
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: