رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شیراز منصوب شد

 

به گزارش لیزنا، جلسه تودیع علیرضا رحمانی رئیس پیشین و معارفه فاطمه صفری‌راد رئیس جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شیراز با حضور مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان، کارشناسان اداره کل و مسئولان کتابخانه‌های عمومی شهرستان شیراز در تاریخ 28/4/95 در محل اداره کتابخانه‌های عمومی شیراز برگزار شد.

 

در این جلسه، دکتر سعیده ابراهیمی ضمن سپاسگزاری از تلاش‌های دلسوزانه رئیس پیشین این اداره در مدت مسئولیت، پیگیری مجدانه انجام امور و مسئولیت‌پذیری را از ویژگی‌های وی دانست و خواستار ادامه این روحیه از سوی رئیس جدید و تلاش برای رفع مشکلات کتابخانه‌ها و کتابداران شهرستان شیراز و بالابردن فرهنگ کتاب‌خوانی در میان مردم شد وَ ابراز امیدواری کرد این انتصاب نقطه‌ی‌عطفی برای اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شیراز باشد.

 

در ادامه، فاطمه صفری‌راد ضمن سپاسگزاری از زحمات رئیس پیشین این اداره و اعتماد اداره کل متبوع، هم‌اندیشی و هم‌کاری مسئولان و کتابداران شهرستان شیراز را لازمه موفقیت مجموعه و نیل به اهداف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دانست و از همکاران خود خواست با ارائه پیشنهادها، طرح‌ها و اندیشه‌های خلاقانه باعث پویایی کتابخانه‌های عمومی شهرستان شیراز شوند.

 

سپس، علیرضا رحمانی با ارائه گزارش عملکرد تصویری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شیراز در مدت بیش از سه سال مسئولیت خود، درنظرگرفتن رضای خداوند و عدالت در تصمیم‌گیری را از اصول کاری خود بیان کرد و از مدیران کل پیشین و فعلی اداره کل به‌خاطر اعتماد به وی سپاسگزاری کرد. در پایان، با اهدای لوح سپاس و هدیه از سوی مدیر کل و کتابداران شیراز به علیرضا رحمانی از زحمات وی تقدیر شد و حکم ریاست فاطمه صفری‌راد به او اعطا گردید.

شایان ذکر است فاطمه صفری‌راد دانش‌آموخته کارشناسی‌ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دانشگاه شیراز و دارای تألیفات و پژوهش‌های متعدد است که پیش از این، کتابدار کتابخانه‌ عمومی ابوریحان شیراز بوده است و سابقه ریاست اداره برنامه‌ریزی، انجمن‌ها و مشارکت‌های اداره کل و مسئولیت کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی شیراز را در کارنامه خود دارد.