اسامی آخرین پذیرفته‌‌شدگان مرحله گزینش آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‎ها

به گزارش لیزنا،  روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به اعلام اسامی بخش‌های اول و دوم پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی 1394 نهاد، در روزهای چهارم خرداد و پنجم تیر سال‌جاری، از پذیرفته شدن 104 نفر به عنوان آخرین سری از شرکت‌کنندگان این آزمون در مرحله پایانی بررسی مراحل گزینشی خبر داد و نکاتی به شرح ذیل را در این خصوص یادآور شد:


-- از مجموع 542 نفر پذیرفته‌شدگان مرحله علمی، تعداد 351 نفر به عنوان نفرات اصلی به هسته گزینش معرفی شدند.

-- در مرحله اول اسامی 109 نفر و در اطلاعیه دوم اسامی 134 نفر به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شد.

-- در مجموع در سه مرحله رسیدگی به پرونده‌های مربوطه توسط هسته گزینش، با به‌کارگیری 346 نفر به صورت پیمانی و یک نفر به صورت قراردادی موافقت به عمل آمد.

--دو نفر از پذیرفته‌شدگانِ استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری به علت عدم مراجعه جهت امور گزینش، انصرافی منظور می‌شو‌د.

-- در خصوص یک نفر از استان خراسان‌رضوی و همچنین یک نفر از استان مرکزی متعاقباً اعلام نظر می‌شو‌د.

اسامی پذیرفته‌شدگان فوق به همراه دعوت‌نامه‌های مربوط به حضور در ستاد نهاد استان و انجام مراحل اداری استخدام، از سوی معاونت اداری و مالی ارسال خواهد شد.

-- شروع به کار افراد پذیرفته‌شده، پس از طی مراحل استخدام (دریافت مدارک، استعلام لازم، اخذ تائیدیه تحصیلی و گذراندن دوره کارآموزی و آموزش توجیهی بدو استخدام بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه) طی بخشنامه‌ای از سوی معاونت اداری و مالی ابلاغ خواهد شد.

لیست اسامی پذیرفته‌شدگان را اینجـــا ببینید.