در جشنواره مردمی نذر کتاب
نماینده و فرماندار فسا 250 جلد کتاب اهدا کردند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا با اشاره به حضور نماینده مردم و فرماندار ویژه فسا در کتابخانه عمومی آیت الله دکتر احمد بهشتی گفت: این بازدید به جهت آشنایی با فعالیت‌ها، برنامه‌ها و مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا انجام شد.

محمد حسین فیروزی افزود: در این بازدید نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا ضمن بازدید از بخش مخزن، سالن مطالعه، بخش کودک، بخش مرجع، بخش نشریات و بخش کتابداری در جریان برنامه‌ها و مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا قرار گرفتند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا در ادامه اظهار داشت: نماینده و فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا در این بازدید با اعضای کتابخانه به گفتگو نشستند و با علایق و نیازهای کتابخانه ای اعضاء در زمینه‌های مختلف آشنا شدند.

محمد حسین فیروزی در پایان گفت: در این برنامه گزارشی از آخرین وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان و بخش کودک کتابخانه عمومی آیت الله دکتر احمد بهشتی ارائه شد که امید است در آینده نزدیک تکمیل و راه‌اندازی گردد.

 همچنین در این بازدید محمد جواد جمالی، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی و سلیمان کرمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا ضمن تحسین طرح جشنواره نذر کتاب با اهدای 250 جلد کتاب در دومین جشنواره مردمی نذر کتاب شهرستان فسا شرکت کردند.