نماینده اردبیل، کتابخانه شخصی خود را به کتابخانه عمومی روستای آراللو اهدا کرد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان اردبیل، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اهدای بخشی از کتابخانه شخصی خود به کتابخانه عمومی 15 خرداد روستای آراللو، هدف از این اقدام را مشارکت در فرهنگ نیکوکارانه اهدای کتاب و تشویق مردم به این سنت حسنه عنوان کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اهدای کتاب را اهدای دانائی دانسته و افزود: اگر هر شهروند، کتابهای شخصی خود را که قبلاً مطالعه نموده، جهت استفاده عموم مردم در اختیار کتابخانه های عمومی قرار دهد، شاهد افزایش قابل توجه کتاب‌های موجود در مخازن این مراکز خواهیم بود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تشویق شهروندان به نذر کتاب، تصریح کرد: هر یک از ما می‌توانیم با نذر و اهدای کتاب، قدمی در راه افزایش آگاهی های عمومی و توسعه فرهنگ جامعه برداریم.

وی با اعلام حمایت خود از کتابخانه های عمومی، این مراکز را جزو مهم‌ترین سنگرهای فرهنگی نظام قلمداد کرده و افزود: همه دستگاه‌های اجرائی باید ضمن حمایت از کتابخانه های عمومی، زمینه نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه را فراهم آورند.